onsdag 22. august 2012

En hyllest til min kjære mor

Mor har vært med oss  7-8 ganger til Spania. Helt til siste slutt hadde hun store ønsker om å bli med, men hun var altfor dårlig.

Dette bildet viser mor på sitt beste. Her satt hun under parasollen og malte, flere bilder hver dag.


På fredag skal hun begraves. Jeg sitter igjen med så utrolig mange gode minner, og det gjør godt oppi sorgen. Hun fikk et langt og rikt liv, og fyllte 93 år en måned før hun døde.


                                           Stor klem fra din eldste datter

4 kommentarer:

  1. Uff så trist. Kondolerer så mye. Jeg føler med deg i sorgen!

    Klem fra Eli.

    SvarSlett
  2. kondolerer!
    høres ut som hun har hatt et rikt liv, og det er godt å vite .

    klem til deg <3

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, Tone.<3
      Hun har hatt et fantastisk godt liv, bortsett fra sorgen etter dem hun har mistet, min far, min bror og min sønn.
      Tror nok jeg kan si at hun har fått levd ut drømmen sin fullt ut.

      Klem fra Kirsten

      Slett