mandag 28. april 2014

Santa Clara Golfklubb

I dag har vi vært på golfklubben Santa Clara, som ligger kun 2/3 km i fra huset vårt:

 















Klubbhuset og restauranten:
 




 Svein fikk øvd seg litt:



 

Jeg fikk også prøvd meg litt:
 

Heldigvis så hadde jeg jakken min med, for det blåste en god del.

Etterpå gikk vi i restauranten og spiste god middag. Svein hadde kylling i curry, og jeg valgte cæsar-salat. Mektige porsjoner, men og veldig godt.

Her er golfbilene som lille Mikkel knapt ville gå i fra sist vi var her:

 
 
 



                                                        Klem fra Kirsten

2 kommentarer:

  1. guri meg hvor vakkert det var der....så pent og frodig!
    har aldri prøvd meg på golf, men tror jeg hadde likt det :-)

    klem tone

    SvarSlett
    Svar
    1. Akkurat slik er det overalt her nede. Det er derfor vi trives så godt her Klem fra Kirsten<3

      Slett