lørdag 13. juni 2015

Tar det aldri slutt?

I løpet av en uke, så falt jeg tre ganger. Nå sitter jeg her. Har hatt store smerter i rumpa, hele tiden. Første gangen falt jeg i gangen, uten mulighet til å komme meg opp uten hjelp. Heldigvis så var mannen min hjemme. De siste gangene skjedde natt til onsdag da jeg skulle på toalettet. Jeg måtte støtte meg til en stol, og dermed lå både stolen og jeg på gulvet. Klarte å komme meg opp for mannen min hørte ikke at jeg brølte om hjelp. Jeg slo meg  veldig , både i baken, som nevnt, og høyre arm og skulder. Klarer nesten ikke komme meg ut av stolen, for det er som kniver når jeg skal opp. Takk og pris for rullatoren. Pga av dette, så kom ergoterapeuten dagen etter. Nå skal jeg få både dusjstol, arbeidstol, bensykkel, terskelrampe og trygghetsalarm. For en fantastisk kommune vi bor i - SOLA. Og for en service. Dette blir til stor hjelp i hverdagen, selv om jeg må leve med smertene og krampene hver dag, hele døgnet. Ha en fin helg, kjære venner. Klem fra Kirsten

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar