fredag 16. desember 2011

Endelig gode nyheter

Nå er jeg endelig blitt henvist til den beste nevrokirurgen på sykehuset her. Fryktelig trist at legene ikke hører etter når man beskriver sykdom og symptomer. Selv om MR-rapporten viste innsnevring i ryggmargtskanalen flere steder, så fremdeles holdt legen min på at det kun var slitasje. Etter utrolig god hjelp fra Ellen, som er leder i lokal Ryggforening, og min gode og trofaste fysioterapeut, Johan Eide Pedersen, så sto jeg på mitt og nesten forlangte henvisning. Da forsto legen at han hadde helt feil informasjon om hvordan jeg hadde det. Så, etter 6 1/2 år med fryktelige plager og smerter, og har endt opp i rullestol (som vi har kjøpt selv), så ser jeg nå et lys i tunnelen.

Kirsten

1 kommentar:

  1. Nå ble jeg kjempeglad på dine vegne! Masse lykke til:)

    Sliter selv med rygg-/bein-/og nervesmerter under fotbladene, men står på stedet hvil i f.h.t. fremgang. Har trent i 1 år, er blitt sterkere i ryggen, men smertene sitter i.

    Må få høre hvordan det går!

    Tove

    SvarSlett