mandag 19. desember 2011

Gode, trofaste venner

Det er ingen selvfølge å ha gode venner. Takket være Beate, som har facebooksiden "Tips & Inspirasjon Til Hjemmet", så har jeg fått en ny "familie", interiørfamilie, vil jeg kalle dem. Så utrolig mange, snille, givende venner skal man lete lenge etter. Alle støtter vi hverandre, ingen misunnelse og vonde ord, bare glede og ønsker om å glede. Det er ikke alle forunt å ha slike fantastiske venner.

Hver dag gleder jeg meg over å lese innlegg, se bilder, kommentere, min lille verden er helt forandret pga. dere, kjære venner. Dere har gjort mitt liv så mye rikere, og jeg er utrolig glad i dere alle. Takk for at dere gleder meg og så mange andre.

Mange klemmer fra Kirsten 

5 kommentarer:

  1. Føler det på samme måte Kirsten, massse unike flotte jenter som jeg har fått gleden av å bli kjent med <3 Du er en av dem <3 Herlig !!! Klem fra Ingrid <3

    SvarSlett
  2. kjære, kirsten <3
    så glad for å bli kjent meg deg ....og de andre flotte damene ....dere beriker mitt liv og jeg kjenner at jeg er blitt så glad i alle <3

    klem tone

    SvarSlett
  3. Slenger meg på kommentarene over, dere er fantastiske heile gjengen ♥
    Deilig å møte likesinna og fa venner for livet:)

    Stor klem ♥

    SvarSlett
  4. Så koselig. Ønsker deg en riktig god jul

    SvarSlett
  5. Tenker samme tanken og er såå glad fo dette vennskapet som jeg føler d er blitt her inne og den gode tonen vi alle har oss imellom d skal man lete lenge etter d:))
    Klem Sissel

    SvarSlett