torsdag 8. mars 2012

Strikkepuff nr. 3

Da har jeg gått til innkjøp av mer garn til strikkepuff nr. 3. Denne vil bli ganske lik nr. 2, bare med mer sølv, jeg elsker sølv.

Denne nye puffen skal vi ha i bungalowen vår i Spania, og jeg gleder meg til å begynne på denne.

Nå står pakking i fokus. Vi har kjøpt trillebag for trapper, som vi skal ha med, og har styrt litt med pakking av denne og alt annet som man trenger i løpet av noen måneder.

Som vanlig så blir det 3 kolli, igjen.

                                                                 Klem fra Kirsten

6 kommentarer:

  1. Hei :)
    tenker du gleder deg til å dra :)
    Flotte puffer du lager , kommer til å passe perfekt i din kjære Casa Idylle <3
    klem !!!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, Ingrid. I morgen får jeg vite om vi kan reise, eller om det blir operasjon.

      Klem fra Kirsten

      Slett
  2. Her går det unna på puffer skjønner jeg! Flink du er =)
    Skjønner godt du gleder deg til å dra! Herlig med sol og varme!
    Ha en fin kveld =)
    Klem Line

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, Line. Er spent om det blir tur eller ikke. Får vite i morgen.

      Ha en fin kveld, du også.

      Klem fra Kirsten

      Slett
  3. Hej Kirsten♥
    Så lige du havde en blog..ej hvor HYGGELIGT :)
    Jeg glæder mig til at f'lge dig :)
    Klem Elisabeth

    SvarSlett
    Svar
    1. Så utrolig hyggelig, Elisabeth.<3 Ha en koselig kveld.

      Mange klemmer fra Kirsten

      Slett