fredag 26. oktober 2012

Siste rest av julekortene ferdig

Endelig er jeg ferdig med de bestilte 120 julekortene. Det har vært noen hektiske uker, alle kortene skal kuttes til og rammene utenpå stanses ut. Stemplene er ikke akkurat perfekte, så det er mye etterarbeid her, med å kutte opp alt som ikke har løsnet, men her er resultatet.

Hvite:



Nydelig klar rød:


Lys beige:




Sølvgrå:



Jeg tror ikke noen er helt like. Godt å være ferdig og klare til å sendes.

                                                    Klem fra Kirsten

6 kommentarer:

  1. Du har vært super flink Kirsten, dette kan du :)
    Moro å se at du er kreativ !
    God søndag til deg fra meg :)
    klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk.<3
      God søndag til deg også.
      Klem fra Kirsten

      Slett
  2. Så fine julekort.
    Mye arbeid, men sikkert kjempegøy :)

    Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk.<3
      Du har jo rett med at det er mye arbeid, og jeg tjener svært lite på dette, men det er gøy.

      Klem fra Kirsten

      Slett
  3. Super flotte julekort du lager Kirsten, du er jo så kreativ. Og ingenting er som å få hjemmelaga kort, det er så koselig.
    Jeg har noen telysholdere jeg har vunnet fra deg en gang og det er også kjempe fine.

    Klem

    SvarSlett