tirsdag 26. november 2013

Enda en tur til La Canada, og vi fikk med oss litt av hvert hjem

Dette er utsikten fra godstolen min. Herlig for sinn og skinn og får meg til å slappe av.


 
Lyset her er batteridrevet og har timing, og dette har jeg kjøpt hos Nina, som driver Paradiset Hage og Interiør i Molde.
 

 
I går var vi igjen på La Canada. Det er god trening for meg som har problemer med å gå, for vi bruker over 1 time hver gang, og rullestolen lar vi være hjemme.
 
Det var så utrolig fint pyntet til jul, så jeg skal ta noen fine bilder når vi skal dit på fredag.
 
Disse lekre brikkene kjøpte jeg. Plast, men så nydelige i hvitt og sølv. 


Kjøpte også 4 av disse til krydder, pluss en del krydder i løs vekt.



Ny klokke, men ser ikke tallene om kvelden, så denne skal muligens byttes i en lignende, men større.


Brett, i nydelig turkis farge. Dette er jo den nye trendfargen nå.



Søte armbånd. Blir kanskje julepresang?


Liten flaske med olivenolje:




Jeg spiser vanligvis ikke bacon, pga. alt fettet, men da vi fant dette, så kjøpte vi flere pakker, som blir med hjem til Norge. Utrolig god smak og alt fettet skjæres selvfølgelig bort .



                                                          Klem fra Kirsten

2 kommentarer:

  1. Misunner dine 18 varmegrader jeg da. Vært litt for kaldt i november etter min smak....
    PS Det baconet var flott da! Syns heller ikke masse fett er godt!

    SvarSlett
  2. Frokostbrettet var pent!

    SvarSlett