søndag 23. august 2015

Rydding av blader

Jeg har i 10 til 40 år abonnert på interiørblader. For noen år siden sa jeg opp alle, da jeg ikke kan lese dem pga. øyesykdommen som jeg har nevnt.

I dag skal disse i søpla:


Og dette er bare en knøttliten del av hva som blir kastet. Har kastet fryktelig mye frem til nå, men når formen er så dårlig, så må jeg bare tvinge meg selv til å gjøre dette.

I tillegg har jeg også fått ryddet i skapene mine, og en god del står klar for å gis til Fretex. En stor pose med alle skoene mine, de fleste helt ubrukt, skal også dit. Kan ikke bruke dem lenger pga. sykdommen jeg har i føttene. Veldig trist, men ingen vits å bare ha dem i skapet hvis andre kan bruke dem.

I vår fikk jeg ryddet alt i huset vårt i Marbella, og det jeg kunne bruke ble tatt med hjem. Når vi skal ned i høst, så skal huset klargjøres for salg. Denne sommeren har vi leid ut, men bare med 1 soverom. Hvis vi ikke får solgt, så leier vi det ut neste sommer også. Heldigvis så har vi et firma som hjelper oss med dette.

                                                    Klem fra Kirsten

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar