søndag 8. juli 2012

En utrolig hage

Mine gode venner, Mette og Ole, kjøpte for flere år siden, en herlig eiendom i Arrild i Danmark. Mette og jeg har vært venninner siden 15-årsalderen og Ole er dansk, så valget ble ganske naturlig å kjøpe sitt andre hjem i Danmark. Der tilbringer de en stor del av sommeren.

Her er et bilde av den praktfulle hagen de har der:




Ole har ikke bare grønne fingre, men utrolig fantasi til å få til denne fantastiske hagen.


                                                         Klem fra Kirsten

3 kommentarer:

  1. Kjempeflott hage :) Gleder meg til vi kan begynne å lage hage utenfor hos oss. Det blir nok til neste år, håper eg :) Travelt å bygge hus. Godklem

    SvarSlett
  2. Nydelig hage - tenk å ha det sånn!
    Her er det stadig arbeid som pågår, men vi blir vel ferdige en gang..
    Klemmer, Marianne.

    SvarSlett
    Svar
    1. Gleder meg til å se flere bilder fra denne flotte hagen.<3

      Klem fra Kirsten

      Slett