søndag 22. juli 2012

Min påbegynte K

For en tid tilbake så jeg bilde av en fantastisk STOR K på siden Tips & Inspirasjon Til Hjemmet. Den var pålimt vinkorker og var et syn. Bilde av denne finner dere under bilder av korker.

Jeg har prøvd å få tak i en like stor K, men det har ikke vært lett. Jeg måtte nøye meg med denne, som har en høyde på 18 cm.


Godt påbegynt men mangler en del korker. Heldigvis så får jeg hjelp til å samle flere.

                                                         Klem fra Kirsten

7 kommentarer:

  1. Stilig. Her er det bare å kose seg med mer vin. D

    SvarSlett
  2. Jeg så noen som hadde laget et bilde av vinkorker. Det var formet som et hjerte, og pga rødfarven fra rødvinen, ble hjertet rosa. Kjempesøtt, og jeg sparer på korker jeg også;)

    Klem fra Eli:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hørtes veldig spennende ut, Eli.<3
      Kanskje det blir mitt neste prosjekt?

      Klem fra Kirsten

      Slett
  3. Kjempefin K, kreativt!!

    SvarSlett
  4. Hva skal du forresten bruke K-en til?

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk.<3 Tenkte å henge den på veggen. Vet ikke helt hvor enda.

      Klem fra Kirsten

      Slett