fredag 21. desember 2012

Nye spisestuestoler

To av våre spisestuestoler i imitert skinn begynte å flasse, og etter en del leting etter like, uten at vi fant, så ble valget å kjøpe nye.

Dette er de gamle:



Vi har vært veldig fornøyd med disse, men valget fallt på disse:



Og med ny juleduk så ble det ganske bra:


Jeg har drevet med litt annet enn juleting den siste uken. Tidligere så strikket jeg dette sølv/rose "smykket", og denne uken strikket jeg det lille. Passer perfekt til de nye juleklærne som jeg kjøpte for en tid tilbake.



Kjøpte meg en ny veske:



For noen dager siden tok vi turen til en liten by noen mil herfra, Mijas, også kallt den hvite byen. Her fant jeg disse flotte hanskene, i mykeste svin semsket skinn:



Nå sitter jeg her og nyter dagen. Angela, vår herlige rengjøringshjelp, er nettopp ferdig med husvasken, og alt skinner.

Gleder meg til datter, samboer og minsten kommer hit for å feire jul med oss.

Jeg ønsker dere alle en riktig god jul.

                                                                 Klem fra Kirsten

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar