søndag 20. januar 2013

Litt småpuslerier denne helgen

I går og i dag har jeg brukt litt tid til decoupage. Fikk kjøpt nydelige lys til halv pris, og de lukter så godt, jasmin.
 
 
 
 
 
Fant også noen glass som jeg pyntet med servietter og glassblings. Disse skal jeg ha telys i. Jeg er spesielt begeistret for servietten på glasset til venstre her, samme som kubbelyset.
 


En av mine favorittbutikker på LaCanada tok inn noen av kortene mine, og nå er tre solgt, til tross for finanskrisen her i Spania.

Før helgen var vi innom gartneriet "vårt". Hele familien deltar her, og vi er blitt godt kjent med noen av dem. Vi kom i snakk om hobbyer etc. og Maria, som jobber der, ville så gjerne se noe av det jeg har laget. Jeg tok med noen av lysene, og hun kjøpte 2 av de store kubbelysene. Veldig gledelig.

                                                     Klem fra Kirsten

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar