fredag 16. oktober 2015

Når ting ikke går som planlagt

En del går galt, både hjemme og her i Marbella.

Da vi skulle reise hjem i mai, kollapset øvre del av trådhylleoppbevaringen i et av skapene. Vi prøvde å få tak i nytt på IKEA, men vi fant ingenting. Jeg vet at det fins, for jeg så dem hos IKEA på Forus i sommer..

For å gjøre det lettvint, så prøvde jeg å finne det på nettet, og fant et bilde. Da jeg skulle printe bildet, så ville ikke printeren samarbeide. Dermed intet bilde.

Jeg får heller ikke lagt inn bilder, så det føles litt som at nå går det galt igjen.

I morges røk kaffetrakteren. Den hadde vi tatt med fra Norge, kjempegod, og med termokanne.

Nå har jeg tatt bilde av trådhyllesystemetet og tar med fotoapparatet til IKEA, og håper de forstår problemet.

Og ikke nok med det. Vi hadde en liten lekkasje fra varmtvannsberederen på kjøkkenet før vi skulle hjem. Vi oppdaget den først etter flere uker, pga at det kun drypper veldig lite bak kjøkkenskapene. Vår  handyman, John, fixet dette, men fire skrog ble ødelagt på et ikke så gammelt kjøkken. Heldigvis så ble ikke dørene ødelagt. Så dette står også på programmet over ting som må fixes.

Det skal ikke være lett.

                                                               Klem fra Kirsten

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar