fredag 25. mai 2012

Snart går turen hjem til Norge

Har lyst på litt forandring på den innglasserte terrassen hjemme på Sola. Her er det lunt og godt. Her sitter vi ofte ute om sommeren og spiser middag, og nyter herlig indrefilet, stekt på raclettegrillen og god vin.

Jeg har så lyst på en hvit benk her.




Så hvorfor ikke bruke det man har. Denne benken kan passe godt her ved spisegruppen på terrassen:


Dette er egentlig babysengen til mine barn, og jeg er veldig glad i den. Blir godt å komme hjem og putle litt med nye ideer.

Disse putene liker jeg så godt. De tror jeg vil bli fine på benken ovenfor:



Jeg er veldig spent på om de nye blokkene ved siden av oss er ferdige. Slik så det ut fra vinduet vårt før vi reiste til Marbella i april:



                                                        Klem fra Kirsten

7 kommentarer:

  1. Trur den benken (eller senga) vil bli nydelig på terrassa di :) Ønske deg riktig god tur heim Kirsten :))))

    Ha ei strålande helg!

    Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, SisselAstrid.<3 Hadde tenkt å ha samme puter i som på pallebenken her i Marbella. Synes de er så fine.

      Ha en strålende pinsehelg, du og alle guttene.<3

      Klem fra Kirsten

      Slett
  2. Hvitt er så rent og fint:-) God reise hjemover, tropevarmen varer ikke evig i Norge.. men pytt mange andre gleder, ferske reker for eksempel:-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk.<3
      Gleder meg til reker og krabbe.<3

      Klem fra Kirsten

      Slett
  3. Så flott med benk og pallebord :)

    Vi har et kjempestort SommerBloggLotteri på gang. Kom innom oss og bli med da vel :)

    Ha en solrik og deilig søndag.

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk.<3

      Spennende med SommerBloggLotteri.

      Klem fra Kirsten

      Slett
  4. Det ble en kort sommer her gitt..

    SvarSlett