lørdag 22. september 2012

Det nærmer seg

Et lite hjertesukk.

Om 14 dager er jeg vel installert på Ravneberghaugen rehabiliteringssenter, utenfor Os.

Jeg hadde i utgangspunktet et stort ønske om å få plass på Landaasen, pga. at tilbudet der var så bra, med bassengbehandling, noe som er den viktigste behandlingen for meg. Har store problemer med å bevege meg, inne i leiligheten, og må i rullestol for det meste. Men Helse Vest nektet meg dette, og mente at Ravneberghaugen var like bra.

I dag tok jeg en bedre titt over tilbudene som de har på Ravneberghaugen, og jeg ble virkelig skuffet, for de har kun tilgang til basseng en gang i uken, 5 km. unna. Så nå lurer jeg på hvilken trening jeg kan få på dette stedet, når jeg ikke kan gå eller trene.

Jeg må jo bare reise og se hva som vil skje.

                                                     Klem fra Kirsten

5 kommentarer:

  1. håper du får utbytte av oppholdet og dem vet hvordan behandlig som er best for deg :-)
    Håper du blir bedre etter oppholdet og du får reise til paradiset deres :-)

    klem tone
    ps. du får holde oss oppdatert

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, Tone.<3 Heldigvis så har de PC der som vi kan benytte, så det blir nok noen ord fra meg. Takk for at du er en så god venn, Tone.<3

      Klem fra Kirsten

      Slett
  2. Hei. Du må teste ut å droppe å spise kasein i noen dager bare for å se om det kan ha noen virkning. Det har det på meg. All kasein- melkeprotein - melk, ost, yoghurt, rømme fra ku- bøffel, geit og sau. Ikke røre et eneste gram... Dr Reichelt i Oslo har skrevet flere avhandlinger om temaet, intoleranse på gluten og kasein og ledd smerter. Verdt en ukes testing? Lykke til..

    SvarSlett
    Svar
    1. Skal prøve dette på rahab. Gi meg en mer utfyllende oppdatering på mail.

      Klem<3

      Slett