lørdag 27. juli 2013

Stuen vår

Noen bilder fra stuen vår på Sola:

Jeg elsker lys, og det lille hvite kubbelyset går på batteri, og er helt praktfullt. Fikk det nettopp i posten fra Nina som driver Paradiset Hage & Interiør. Lysestakene og glasset med rosemotiv kommer også fra Nina. Vasen til venstre og telysglassene har jeg malt.



Taklampen er kjøpt hos Ann Elin som driver Fru Rosas Landhandel. Har stearinlys i denne.



Spisebordet som vi arvet etter min mor. Løperen ble kjøpt i Marbella rett før sommeren. Jeg elsker den gamle parafinlampen.



Den gamle skjenken har jeg arvet etter min mormor. Bildet over har en tidligere venninne malt.



Jeg liker disse tallerkenhyllene:


Kopper og tallerkener har jeg arvet etter min mor og svigermor:






                                                      Klem fra Kirsten

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar