søndag 22. juli 2012

Noe arvet og veldig kjært

Et lite bildedryss av kjære ting som jeg har fått og arvet.

Denne figuren har min mor laget for mange år siden.




Gammelt servise og gammelt bestikk. Skapet (har to av dem) kjøpte jeg for ca. 40 år siden.



En av tallerkenhyllene mine, med tallerken og kopper som jeg har arvet mesteparten av:






Dette kruset er etter min far. Tror at han fikk det til dåpen eller konfirmasjonen. Børsten til høyre fikk min sønn til dåpen.






Min andre tallerkenhylle:



Skatollet kjøpte jeg for ca. 35 år siden. Veldig solid og inni er det grønt skinn på skriveplaten. Bysten er av min datter da hun var ca. 12 år, og radioen er kjøpt i Spania.









Min tredje tallerkenhylle som jeg har på kjøkkenet. Denne er kjøpt hos Nina som driver Paradiset Hage & Interiør.


Dette er noe av det som jeg virkelig setter pris på å eie. Jeg synes det er fint å ha ting som man er glad i fremme, og ikke gjemme dem bort i skap.

                                                       Klem fra Kirsten

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar