torsdag 16. august 2012

Små gleder i livet

Av og til, når livet ikke går helt som det skal, så tenker jeg på hvor mye jeg har å være glad for. Jeg har en fantastisk familie, to nydelige hjem, og jeg nyter å bare sitte her og se på ting som gjør meg glad, som har fått sin rette plass hos meg, slik som disse bildene viser:


Som her, utsikten fra godstolen min:










Spisegruppen vår på den innglasserte terrassen:


Det at jeg fremdeles kan bruke hendene og fremkalle nydelige kort, og drive på med glassmalingen min, det gjør meg også glad.

Selv om livet kan være som en berg og dalbane, så skal man ta vare på alle de gode tingene man har.

                                                    Klem fra Kirsten



8 kommentarer:

  1. Kjære deg. Å kunne glede seg over fine ting er godt, men jammen har du en del å streve med. Det var trist med din mor, og at du har så mye smerte. Håper på bedre tider for deg fremover. Klem. Drude

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, Drude.<3
      Som du og andre sikkert har merket så er jeg litt fraværende til tider. Nå vet dere grunnen.
      Setter utrolig stor pris på alle som kommer med oppmuntrende ord, slik som du gjør.<3

      Klem fra Kirsten

      Slett
  2. Viktig å kunne se det positive i det som kan være positivt. Og du har jo tross alt mye å glede deg over - du er flink med hendene dine, og lager nydelige ting.
    Men ikke alltid like lett å se lyst på livet når sykdom og smerter herjer.
    Men du er sterk, Kirsten, så du står han a`.

    Klem i denne tunge tid.
    Inger

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, Inger.<3 Det går litt opp og ned i disse tider, men som du sier, så er jeg tross alt sterk.<3 Det er i motgang man finner ut hvor sterk man er.<3

      Klem fra Kirsten

      Slett
  3. du har en flott innstilling, Kirsten <3

    klem tone

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, Tone.<3 Dere trofaste venner betyr så mye for meg.

      Klem fra Kirsten

      Slett
  4. veldig hyggelig der hos deg fra stolen.

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk.<3 Prøver å få det beste fra alle vinkler.

      Klem fra Kirsten

      Slett