søndag 24. mars 2013

Når ting ikke fungerer

Av og til blir jeg ganske frustrert når noe ikke virker som det skal. For noen dager siden hadde vi en oppdatering på Picasa, og etterpå var det umulig å få lagt inn bilder. Nå må vi ta med PCen til reperatør for å få fikset dette. Rart hvor avhengig man blir av enkelte ting.

Mannen min fant en kriseløsning. Han importerte bildene i et annet program. Men jeg kan ikke kopiere disse på facebook, og skal jeg bruke dem på bloggen, så må jeg overføre til e-mail og deretter sende et om gangen til bloggen. Deretter må jeg kopiere hvert enkelt bilde og lime inn på nytt innlegg. Veldig bakvendt.

Så nå krysser jeg fingrene og håper på hjelp.

En riktig god påske ønskes dere alle.

                                                               Klem fra Kirsten

4 kommentarer:

  1. Høres kronglete ut.
    Lykke til.

    Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, kronglete er bare forbokstaven.
      Håper det ordner seg.

      Klem fra Kirsten

      Slett
  2. Her har vi også datatrøbbel, og jeg må bruke to pcer for å få redigert og lagt ut bilder, for den med picasa funker ikke nettilgangen på, og den med nett har ikke/vil jeg ikke ha picasa på.. :) En har altså blitt bra avhengig av teknologien...på godt og vondt :) Legger meg til bloggen din og gleder meg til å følge deg videre :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Da er det ikke bare jeg som har problemer, altså.
      Så koselig at du har blitt følger og hjertelig velkommen.

      Klem fra Kirsten

      Slett