fredag 28. juni 2013

Så herlig reint i heimen

I dag har vi hatt rengjøringsbyrå her i heimen. Alt skinner, og det er så herlig. Koster nok ganske mye, men når man ikke klarer dette selv, så får man gjøre det som trengs.



Da jeg er redd for mange av tingene vi har, så valgte jeg å flytte bort alle pyntegjenstander, noe vi har mye av. Slik så spisebordet ut:



Og slik så skrivebordet ut:



Strikkepuffene plassert i den ene sofaen:



I den andre sofaen, tre plastikkposer med fotografier etter min mor:



Jeg skal liksom kopiere disse bildene til tantunger, men forstår ikke helt hvordan jeg skal klare dette. Det "flyter" over med ting etter mor, så utrolig mange bilder, bøker, mønster til gyldenlær som hun har tegnet selv, kasse på kasse, og jeg har ikke samvittighet til å kaste noe.

                                                    Klem fra Kirsten

1 kommentar: