onsdag 1. januar 2014

Godt nyttår

Mye har skjedd i løpet av det siste året. Jeg vil ønske alle venner, følgere og dere som tar en titt på bloggen min, et riktig godt nytt år.


Det har vært et spesielt år, på godt og vondt. Jeg vil gjerne fokusere litt på økonomi og regnskap.

Som dere vet, så bor vi deler av året, ca. 2,5 - 3 mndr. vår og høst, i bungalowen vår i Marbella.

For et år siden startet jeg regnskap over utgiftene våre, mat og diverse, for å finne ut om det er billigere i Marbella, og eventuelt hvor mye billigere.

Til vår store glede, så har vi klart å spare ganske mye i løpet av året, ca. 89.000 NOK. Dette, til tross for kjøp av ny bil, komfyr, TV, hvilestol etc., samt faste utgifter til drift og utgifter til bungalowen i Marbella. Vi har hele året kjøpt det vi har ønsket oss av god mat og drikke.

Regnskapet skal jeg fortsette med, for det er ganske morsomt.

                                             Stor nyttårsklem fra Kirsten

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar