lørdag 25. januar 2014

Uhyret - massasje for føttene

I går kom dette "uhyret" i hus:



Da jeg skulle kjøpe denne, så var den selvfølgelig utsolgt hos Enklere Liv. Men de lovet å holde en av til meg når de fikk den inn, så i går var den i hus.

Og for en kraft, og det gjorde skikkelig vondt enkelte ganger.

Men, hva gjør man ikke i en desperat situasjon, og jeg regner med at den ikke gjør det verre.

Det har vært en slitsom uke. Besøk hos lege, sist fredag, mandag tilbake for å ta en mengde blodprøver, og ut nesten hver dag. Kjenner at jeg er utrolig sliten, og sover mye.

Jeg har fått diagnosen Polynevropati, type Tynnfibernevropati, men vet ikke helt om det er rett. Har fått innkalling til sykehuset i mai. Vet ikke hvem som har gjort en tabbe, siden nevrologen sendte inn henvisning i september, og purret nå nettopp. Sykehuset henviser til brev av 14.1.14. og ga meg time 14.5. Da er jeg fremdeles i Spania, så jeg fikk forandret dette til 28.5. To undersøkelser på samme dag.

Neste uke blir det tid hos gynekolog, og diverse annet, så tiden flyr.

Ha en fin helg.

                                                     Klem fra Kirsten

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar