onsdag 24. september 2014

Endelig har jeg fått en diagnose

Etter over 9 år med kramper og smerter, så fikk jeg i går den endelige diagnosen: Polinevropati, relatert til diabetes. Jeg har aldri hatt diabetes, men nivåene har vært rett under grensen. Begynte derfor med tabletter for dette for noen år siden, og nivåene har vært helt perfekte.

Alle svar på prøver fra sykehus og blodprøver er nå klare, og viser dette resultatet.

Tablett nr. 4 i rekken som skal hjelpe, har jeg nå tatt i over 2 mndr. og det er så mange bivirkninger, bl.a. fryktelig svetting selv om jeg satt helt i ro, så har jeg i samarbeid med min private nevrolog, sluttet med denne. Skal nå prøve tablett 5 i rekken, og håper at denne kan hjelpe.

Jeg har vært usikker på om jeg har gjort noe selv som har gitt meg denne nifse og forferdelige sykdommen, men det har jeg altså ikke.

Så nå får vi håpe at de nye tablettene har god virkning. Jeg tror det ikke før jeg ser det.

                                               Klem fra Kirsten

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar