søndag 28. september 2014

Forandring fryder

Det er ikke så mye som skal til. Disse gardinene kjøpte vi for en tid tilbake,  nydelig farge med foring. Hadde ikke konkrete planer om hvor de skulle være, men de kom godt til nytte, her i stuen, når varmen ble så plagsom.



Nydelig mønster:





Vi har også kjøpt oss en elektronisk fluesmekker:


Denne blir garantert med til Spania, for der har vi en del stikkende fluer på terrassen, og kanskje dette er løsningen?

Nå er vi klar til å reise. Alt er ferdigpakket, og selv om det er varmt i Marbella, så har vi tross alt varmepumpen til hjelp. Dette har vi ikke her hjemme, og varmen tar nesten knekken på meg. Det er første gang jeg har reagert så utrolig mye på varmen, så jeg undrer jo litt på hvorfor.

Men, ifølge legen min, så er det utrolig mange som har reagert denne sommeren.

Nå gleder vi oss til å komme vel frem, treffe familien i morgen kveld, og kose oss, og også feire bursdagen min, selv om den er i neste uke.

                                                  Klem fra Kirsten



                              

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar