onsdag 27. juni 2012

Ny hobby på gang

Jeg ble så inspirert av det nydelige kortet jeg fikk av min kusine Astrid, så nå har jeg gått til innkjøp av hjelpemidler for å lage de nydeligste kort:

Flotte papir:



Gode hjelpemidler:







Slike flotte border og rammer har jeg nå utstyr til:


Her er formene:



Dette skal jeg også lære meg å lage:





Så i dag tar vi turen til Bryne for å besøke min kusine, og låne litt av hverandre. Dette er en ganske dyr hobby, så da er det greit at vi kjøper litt forskjellig. Kjempegøy å sitte sammen også å få nye ideer.

                                                       Klem fra Kirsten

3 kommentarer:

  1. Spennende med alle de hjelpemidlene, og helt utrolig at man kan gjøre så mye selv..

    SvarSlett
  2. Så fin ny hobby du har fått deg? Hva bir prisen per kort du lager, tatt i betraktning mange nye investeringer på hjelpemidler, materiale og din egen tid?

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg tenkte at en pris på 50 kr. pr. kort burde være ganske ok.

      Klem fra Kirsten

      Slett