fredag 18. juli 2014

Endelig så har vi fått rengjøringshjelp her hjemme

For en uke siden fikk vi hjelp til rengjøring her i huset. Helt fantastisk og for en utrolig jobb disse to jentene gjør. Alt var skinnende rent og vi er så utrolig fornøyde.

Nå blir det rengjøring hver 14. dag og det føles så utrolig godt og er en stor lettelse at endelig så ordnet dette seg også her hjemme.

Å slite med helsen, og aldri få noen som helst hjelp fra Helse eller Nav, er i mine øyne helt uakseptabelt. Medisiner som kan gjøre meg bedre, må søkes om å få på blå resept, og svaret fra Helse er 8 ukers behandlingstid. Vet ikke om jeg får dekket noe, men jeg har i hvert fall kjøpt dem og betalt selv. Stor skam til helsevesenet her i landet.

Jeg har vært i full jobb i over 33 år og betalt min del til staten, så noe burde jeg vel få dekket, men neida, ingen hjelp å få.

                                                    Klem fra Kirsten

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar