torsdag 6. desember 2012

Jeg hadde så lyst på trollhassel

Jeg hadde så lyst til å pynte en trollhassel slik som i fjor:


Her er alle julekortene jeg fikk, og alle kurvene som jeg laget for mange år siden, i sølv og rosa.

Siden jeg hadde laget så mange snøfnugg i år, så tenkte jeg at det kunne bli fint å pynte med.

Men å få tak i trollhassel her i Marbella, var jo helt umulig. Jeg hadde til og med det spanske navnet, men de forsto ikke hva jeg mente på gartneriene. Derfor ble det disse kvistene:



I dag er det nasjonaldag her i Spania, så alle butikker er stengt. Bortsett fra flere butikker drevet av kinesere. Vi tok derfor turen til en av disse, og der fant vi et flott juletre i plast. Ikke så stort, 1,2 m. Helt perfekt. Hadde tenkt å ha det på terrassen med lys på, så vi får se hvordan det blir når vi har kjøpt lysene.

                                                       Klem fra Kirsten

2 kommentarer:

  1. de flotte snøfnuggene kom godt frem på grantreet, så ingen dårlig erstatter for hasselen :-)

    klem tone

    SvarSlett