onsdag 5. desember 2012

NIB ufordring i desember

Jul i mitt hus:

Da jeg leste om NIB utfordringen for desember, så ville jeg gjerne delta. Jeg hadde lyst til å vise litt av det jeg har gjort i løpet av de siste ukene, og pyntet med, nå før jul:

Adventlys med julemotiv:


Jeg har laget nesten 60 juelkort i år, og nå er alle sendt. Dette er noen av dem:



Snøfnugg i sølv, rosa/sølv og lilla/sølv:


Kjøpte noen grankvister som jeg pyntet:




Litt pynt kan også være enkel:



Håper dere alle får en fin adventstid.

                                                   Klem fra Kirsten

6 kommentarer:

  1. Så flink du er:-) Har du mønster på hvordan hekle sånne snøfnugg?

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk.<3
      Har skrevet innlegg av min "oppskrift" av snøfnugget her på bloggen.

      Klem fra Kirsten

      Slett
  2. så flott du har pyntet...og med hjemmelagde ting..liker det!
    lykketil med utfordringen!

    klem tone

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, Tone.<3
      Det er jo du og mine andre facebookvenner som har inspirert meg til dette, vet du.

      Klem fra Kirsten

      Slett
  3. Koselig med hjemmelaget :)
    Virkelig fine ting du har laget og koselige grankvister
    klem til deg Kirsten

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, Ingrid.<3
      Som jeg nevnte for Tone, så er dere kjempeinspirasjonskilder for meg.

      Klem fra Kirsten

      Slett