onsdag 19. oktober 2011

Badeglede og hverdagslykke

Jeg har ikke badet i havet her på flere år. Egentlig helt dumt, da vi har en av de vakreste strendene her nede, bare 60 meter fra huset vårt. Men i dag var jeg med Svein og nabo Eva da de skulle bade, noe som ga mersmak. Det var vidunderlig og helt fantastisk.

Som jeg har nevnt før så kan jeg ikke gå lange strekninger, og har absolutt ikke lyst til å legge på meg igjen. Derfor tenkte jeg at svømming er jo absolutt å foretrekke enn ingenting. Og det gikk strålende. Svømte, hoppet, jogget og storkoste meg. Av og til er det så store bølger at det er omtrent umulig å bade, men nå skal jeg virkelig benytte sjansen til å bade de dagene som er bra. Og det blir det nok en del av før vi reiser hjem.

Hverdagslykke.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar