onsdag 26. oktober 2011

Å lage bleiekaken til lille Mikkel

Å lage bleiekake var utrolig gøy. Jeg fikk ideen på siden til Beate, Tips & Inspirasjon Til Hjemmet.

Jeg begynte å lete litt på nettet, og fant mange flotte bleiekaker. Utrolig gøy å planlegge hvordan jeg ville lage min. Kjøpte mye flotte silkebånd og blonder, og mange småting som skulle ligge rundt.

Ville også ha en presang til mammaen og pappaen også, så jeg fant et rustikt rundt trefat, som ble bunnen. De fleste bruker papp. I midten skulle jeg ha en cavaflaske, så derfor ble det en toalettrull i midten. Den skulle fraktes til Spania, men jeg gjorde alt ferdig hjemme.

Hver del ble pakket i kofferten, og den ble pyntet ferdig her i Spania.

Har nå i ettertid sett at det selges bleiekaker her, men de er jo så små og ingen pynt i det hele tatt. Dessuten er de dyre, 70 euro for en liten i to etasjer. Nei, da er det mye kjekkere å lage noe selv. Jeg storkoste meg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar