tirsdag 3. januar 2012

Da er julen "ryddet bort".

Det er alltid godt å komme tilbake til normale forhold i heimen. I år så ble det ikke så mye julepynting, men det var nok.

Her ble det ingen pynting til jul. Litt greit å ha noen julefrie kroker.
Disse to sofaene ble for flere år siden kjøpt av en venninne i USA. Da hun kom hjem ville hun ha en helt annen stil. Vi fikk kjøpe den ene veldig billig. Stoffet er gobelin, slitesterkt og mønsteret helt min stil. Noen år senere fikk vi den andre sofaen, da hun ikke hadde plass. Jeg er så taknemlig, for jeg er fremdeles like begeistret for disse. De kommer til å vare livet ut. Jeg tilfører litt nye puter og fuskepels og nå lammeskinn.

Salongbordet er ca. 30 år gammelt, et såkalt "butlers tray", og er kommet for å bli. Dette bordet går aldri av moten.

Skrivebordet under er arvegods. Opprinnelig i teak, men jeg valgte å male det hvitt.


Og her har "det nye trommelbordet" fått ny pynt:


                                         Med ønske om et godt nytt år 2012.

                                                                Kirsten


1 kommentar:

  1. Hei!
    Så gøy at du deltar i speilrefleks konkurransen min. Men du må laste opp det innlegget du deltar med, for nå kommer jeg bare rett inn på bloggen din og aner ikke hva du bidrar med. Husk at du må linke tilbake til fotokonkurranse innlegget også :)

    Bare slett det bidraget du har lastet opp hos meg og last opp på nytt med riktig bidrag

    Smil og klem
    Maia

    SvarSlett