søndag 29. januar 2012

Giveaway

Hei alle sammen.

Da har jeg trukket Giveaway-premiene:

De heldige er:

Premie 1 - vase med sølvmarkering:

                                           Drude (drude_sol@hotmail.com

Premie 2 - vase med gullmarkering:

                                           Nelly K. Karlsen

Premie 3 - to telysglass med sølvmarkering:

                                           Merete Nørgaard (noggi71@hotmail.com)

Premie 4 - to telysglass med sølvmarkering:

                                            Irene (Irenekg@gmail.com)

Premie 5 - høy vase med sølvmarkering:

                                            Elin Sunde (sunde92elin@hotmail.com)

Trøstepremiene:

Premie 6 - flaske m/kork:

                                            Wenche Granheim

Premie 7 - flaske m/kork:

                                             Lillian (lilliannaune@hotmail.com)

Premie 8 - to telysglass:

                                              Kjersti Katinka

Gratulerer så mye. Send meg adressen på mail til: kirstenogsvein@hotmail.com

Til dere som ikke har vunnet, så tar jeg vare på navnelappene. Kanskje det blir noen ekstra trøstepremier senere en gang.

                                                Mange klemmer fra Kirsten

7 kommentarer:

  1. Gratulerer til vinnarane :) Heldige dei!

    Ha ein fortsatt fin søndag ;)

    Klem

    SvarSlett
  2. Hurra! Akkurat den jeg ønska meg mest. Takk. Klem fra Drude

    SvarSlett
  3. Gratulerer til alle heldige vinnerne !!!
    Ha en fin dag Kirsten ;)
    KLEM!!!

    SvarSlett
  4. Gratulerer til vinnerene!
    Blir helt imponert over alle gavene du har laget og gir bort, Kirsten :-)

    Ha en fantastisk dag!
    klem tone

    SvarSlett
  5. Hei. Ser at mailadressa mi er feil. Det skal være understrek _ og ikke bindestrek- mellom drude og sol. Altså: drude_sol@hotmail.com.

    SvarSlett
  6. Tusen hjertelig takk!! Skal sende adressen min til deg i innboksen din....Nå gleder jeg meg virkelig til å motta gevinsten (og jeg som ikke pleier å vinne, da) !
    Stor klem fra Nelly

    SvarSlett
    Svar
    1. Så bra at jeg fant deg. Det var sannelig ikke lett.
      Gratulerer.<3 Klem fra Kirsten

      Slett