søndag 29. januar 2012

Lille Mikkels barnedåp.

Denne helgen var vi i Oslo i barnedåpen til lille Mikkel. Så utrolig flott. Dåpen var i St. Olav, med påfølgende 3 retters middag på hotell, med den nærmeste famile og faddere. En stor opplevelse, og så gledelig å få treffe alle.

Vi bodde på Rica Bygdøy Alle, kun få minutters spasertur fra familens hjem.
Fredag hadde vi koselig sammenkomst og middag hos Monica og familien.


Her koser vi oss etter middagen, Monica og Mikkel, min søster Sissel med samboer Leidulf, og Svein og jeg. Samboeren til Monica var fotograf.

For anledningen så hadde jeg fått nye klær, nydelig casmirkjole i bråbeige, med mørkere tilhørende jakke, samt høye støvletter. Jeg ble stylet og sminket og fikk mange flotte komplimenter. Følte meg ganske så flott, i grunnen.

Dåpsbarnet var selvfølgelig det skjønneste som fins, noe alle var helt enig i.
Han fikk mange flotte gaver, og vi hadde kjøpt en nydelig skål og eggeglass i sølv. Dette nydelige og spesielle kortet som jeg hadde kjøpt hos Nina i Paradiset Hage & Inspirasjon fikk en litt mer personlig vri, med ny tekst og bilde av Mikkel:


                                       Klem fra en stolt mormor

2 kommentarer:

  1. HEI!
    Var du i Oslo nå, denne helgen???
    Jeg har selvsagt hatt litt sporadiske nett-besøk pga innloggingskoder og bla bla bla på hotellet.
    Reiser hjem om noen timer da.
    Så veldig hyggelig ut.
    Klem!

    SvarSlett